Astrid Lindgrens Värld!

(null)

(null)

Hej!
I helgen som gick var jag i stockholm hela helgen och firade päronen som hade 40 årig bröllopsdag (en helg för tidigt, men det gick bra ändå). Vi var bla till skansen där Astrid lindgrens värld var på besök. Jag satt och tittade på Pippiteater och fick tårar i ögonen och gåshud!! Alltså jag bara MÅSTE ta mig till Vimmerby inom en snar framtid!! Men problemet är ju att jag väldigt gärna skulle vilja åka dit helt själv, utan barn =) Kunna kolla på vilken teater jag vill och gå runt och kolla i lugn och ro. Men nej, så får man ju inte göra såklart. Barnen ska med, och kaos kommer det troligtvis att bli haha =) Det hör ju till!
 
I helgen (påp måndag egentligen) firar jag och markus också bröllopsdag. Det kommer vi fira genom att först tömma lägenheten på allt och sen spendera en natt i Gävle, bara jag och Gubbelubbe! Det ska bli riktigt mysigt. Vi har inte gjort någonting sånt eget sen Charlie föddes för över ett år sen så det är välbehövligt! Sen ska vi bo i en kappsäck i en månad. Men det ska nog gå bra :-)

Nu ska vi gå och hämta Hugo från fsk. Sista dagen har han gått idag innan sommarlovet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0