Söndag idag

Andra helgen nu som vi inte har någonting planerat. Ganska tråkigt faktist!! 
Men vi gör vad vi kan för att håll oss sysselsatta. 
Igår åkte vi ut till sunnerstagropen och gick in i skogen och provade Skogsmulles naturstig. Mycket roligt att prova på där :-) sen tog vi alla trappsteg upp på skidbacken och tittade på utsikten och Hugo samlade stenar (som alltid haha) 
Idag var vi till gymmet på familjeGympa. Hugo iakttog och höll mig i handen hela tiden. Han gjorde inga rörelser alls, men när vi kom hem berättade han om allt vi gjorde och alla sånger vi gympade till :-)

Nu är vi i Björklinge och firar Pelle som fyllde år i fredags!!

Förra helgen blev jag sugen på att plocka svamp! Men då alla är såååå hemlighetsfulla med vart det finns svamp så fick jag gissa. Vi tog oss ut i skogen allihopa, och resultatet blev två små trattisar!! 


Nu längtar jag veeeeerkligen hem och ut i svampskogen dit jag vet vart jag aka gå!!
Men det får dröja lite, vi ska först till Kolmården och träffa bamse och kolla på alla djuren. Hugo är riktigt riktigt taggad :-)

Hugo fick paket på posten i veckan, en mössa med bamse på. Lycklig kille som nu har den på sig vart han än ska :-)

Nu kör vi 4 dagarsvecka!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0