Helg!!

Okej, här kommer dagens gnäll:
Haft en riktig skitdag, bäckenmässigt! Usch vad ont jag har haft, har inte kunnat gå ordentlig sedan i förmiddags :-/ precis samma känsla som när jag var höggravid mes Hugo, och tro mig, jag är inte höggravid, endast fet!!

Ibland när det är dom värst och jag bara vill gråta så tänker jag den hemska tanken att jag ångrar att vi skaffade barn, men i nästa sekund ångrar jag så klart den tanken som tur är :-)

Men ända sen jag blev gravid med H så har jag inte kunnat träna som vanligt!! Att ta en timmes promenad innebär att jag inte kan gå mer den kvällen och bäckenet är helt förstört några dagar efter!
Jag var på step up (som jag älskar och tycker är så kul) här om veckan, för bäckenet kändes ju då bra, men det skulle jag aldrig ha gjort, usch vad jag har fått lidigt för det :-/ 

Jag har en sån stark önskan om att bara få gå ut på en härlig promenad med en pod i lurarna och vara smärtfri. Eller kunna ta en joggingrunda, det vore lyxigt. Men det har jag börjat inse nu att jag nog aldrig mer kommer kunna göra.

Jag kämpar på med alla dessa magövningar som jag får överallt men icke att det gör någon skillnad! Tips mottages gärna :-)

Jag blir sååå otroligt avundsjuk och arg på alla som också fått barn som tränar, springer och promenerar dagarna i ända, jag vill också!!! 

Man blir ju så energilös och det är svårt att vara glad när man känner att man inte kan gå över rummet utan att det hugger i bäckenet :-( 

men men, jag är ju frisk i övrigt och är glad för det i alla fall!! 
I morgon när det av till Kolmården, ska bli jättemysigt att åka iväg med familjen på lite kul!!!
Spännande att se om bäckenet samarbetar eller ej :-)


                 Jag och min gosis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0