20 dagar kvar!!

Hej!
Idag är det 20 dagar kvar till den stora dagen!!! Längtar sååå, men känner att det är ganska mycket småfix kvar och alldeles för lite helger kvar!!!

Igår var jag och provade klänningen en sista gång. Hon hade sytt upp den på längden och förminskat vid axlarna. Nu sitter den helt perfekt! Jag kände mig så himla fin i går när jag hade den på mig. Jag blev alldeles tårögd. Det har jag inte  blivit någon annan gång av gångerna. När jag kom ut i bilen igen så brast det, jag började böla :-) Tänk, nästa gång jag tar den på mig är det på riktigt Iiiiiiiiiii


Imorse var vi en sväng till 4h! Hugo kollar på djuren någon sekund, säger wow och lite sånt och sen säger ha "klar" och så går han vidare! Det roligaste är att springa runt. Ungen kan inte gå, han kan bara springa!

Mamman hade kul i alla fall :-)

Nu ligger jag här och kämpar på min bränna medan killarna sover!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0