Ungen har flyttat hemifrån :-(

Så i går hände det, Hugo skulle gå och sova och pekar på sin storpojkesäng i sitt rum och säger Sova där och pekar på sängen! Visst vi provar tänkte jag. Han la sig, fick välling sen satt jag brevid sängen tills han somnade ca 3 minuter senare :-) Blix stilla låg han. Jag hade väntat mig att han skulle leka med alla sakerna och hålla på så han var tvungen att flyttas till spjälsängen igen. Men icke! 
Första natten gick så bra. Han vaknade stax efter halv 6 och var så nöjd!

Jag och Markus tyckte dock att det var lite vemodigt! Vi hade sovrummet för oss själva men det fattades ju en. Vi låg där och det kändes precis som att Hugo hade flyttat hemifrån, eller sov borta. Det var så tomt!

Vi provar i kväll igen får vi se hur det går :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0