Lucia

Oj vilken vecka det har varit. Markus har varit på kurs hela veckan så jag och Hugo har varit hemma själva. Och självklart vaknade jag första morgonen och kände att det var magsjuka på gång, luciadagen och allt. Så jag kämpade iväg till Hugos fsk för att lämna honom där men jag kände mig ganska bra då så jag stannade och kollade och fikade efteråt. I år var Hugo sockerbagare!


Sen blev jag hemma från jobbet tisdag till torsdag och idag hade jag tagit ledigt för jag och H for iväg till Köping! 

Igår var vi hela em på mammas jobb och lekte med barnen och idag har vi hängt med gammelmormor Ingegerd :-) 

Imorgon kommer efterlängtade Markus hit! Vi ska hugga gran i skogen och på kvällen är det luciafirande med övriga kusinbarn ute i Munkan, ska bli kul!!

Så kan det gå när man hänger med gammelmormor och mamma :-)

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0