lördag!

Hej!
Nu var det ett bra tag sen jag skrev. Har varit på vippen att skriva flera gånger men sen har jag bar kännt att; nej jag orkar inte!!
Men nu sitter jag här och tänker; vad i hela friden ska jag skriva?!
 
Mycket har hänt sen sist. jag har blivit fru till exempel =) Sen har vi haft semester, som tyvärr är slut nu. Efter helgen börjar vi jobba igen. Men det är som jag säger: Jag ser inte fram emot att Börja jobba men det ska bli kul att jobba. Jag är riktigt taggad inför denna termin och det ska bli jättekul!! 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara, har verkligen idetorka!
 
Vi har ju haft tvåårskalas =)
Han fick änligen sin efterlängtade cykel!
 
 
 
 
 
Nöjd tvååring!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Lyckliga Hugo som fått en egen cykel!!
Men vem är nakenfisen i bakgrunden :))

Svar: Haha det är Kakka :-) jättefin bild ju.....om inte kalsongmannen (ja han har kalsonger på) hade stått där!!
None None

2016-08-09 @ 16:51:21
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAA.....

2016-09-05 @ 13:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0